torsdag den 2. oktober 2008

mine julekort











her kommer de første julekort fra i år




9 kommentarer:

annes paperfun sagde ...

Åhhh!!! Så nydelig julekort som du har laget!!! Masse inspirasjon å hente her. Nydelig og stemningsfulle var de!
Takk for alle kommentarene som du legger igjen. Det betyr så mye og gir meg inspirasjon...stor klem til deg fra Anne Kristine.

Lula sagde ...

Så nyyydelige julekort du har laget!!! De likte jeg virkelig fodt, fulle av stemning;)

Lula sagde ...

Jeg må bare få si at du er så flink til å kommentere blogger! Jeg setter sånn pris på dine ord:))


Ha en fin uke og stor klem fra meg

Lykken bak døra sagde ...

Flotte julekort! Er "merry christmas" et stempel, diecut eller noe annet? Det var fint, og passet veldig bra til :)

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sagde ...

Så flotte kort du lager! En fin blogg full av inspirasjon.

Ha en fin dag!

Lise :)

Minelly sagde ...

utrolig flotte julekort!
så koselige og nostalgiske..:)

Tine-Malene sagde ...

Kjempe flotte julekort du har laget!!:D

Lena B E sagde ...

Åh så många fantastiskt vackra julkort!! :)
Tack för din snälla kommentar på min blogg. Ha en trevlig kväll.
Kram Lena

Dortesjs sagde ...

super søde kort du laver